lördag 9 oktober 2010

Prao dag 5!

hejj!

Jag hade helt glömt bort att jag inte bloggat om min sista dag på praon , men de löser jag nu!
Sista dagen va trevlig Alla va väldigt tacksamma för att jag varit där , o Barnen tycker att jag kunnde komma tillbaka o va hos dom igen , Dom har alltid sån kamrat snack på fredagara Nils (lärare) bara : Vad har varit bra denna veckan ? alla räckte upp handen dom bara att Emelie har varit här med oss , Han bara och vad har varit dåligt denna veckan? alla bara inget fast framöver kommer bli dåligt för då är inte Emelie med oss! Man bara naww.
I alla fall sen fick jag svara på massa fråger om hur det är att gå i 7-8-9 ? så de tog nog 20 minuter med alla frågor!
Men som sagt det har väl variit trevligt i mellan åt men också väldigt tråkigt...
_________________________________________________________________

Tack! Tina vi tog vara på ditt förslag ! :)



Tack för en Super trevlig dag/kväll Astrid (Bästa Vän) !<3 

Tycker ni kan kolla in på www.sshakethatass.blogg.se
Hejdå!

1 kommentar:

  1. Din blogg har verkligen blivit cool!
    Det har varit trevligt att följa dina dagar men jag skull gärna vilja att du
    utvecklade lite vad det var som varit tråkigt på din PRAO. Jag minns att du och jag pratade om att gamla minnen väcks till liv och att det ibland kan kännas speciellt, på gott och ont kanske. Hur tänker du om framtiden, är det ett yrke som lockar dig?

    SvaraRadera